+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Hangaas (02/11/2025)

5

Vi er meget fornøyd!

Bjerring (02/11/2025)

5

Jeg syntes det var nemt og overskueligt i hele processen fra bestilling, afhentning og aflevering af bil Blev godt guidet i hele bestillings forløbet.

Kusk (02/11/2025)

4.625

Hurtig og god service. Venlig og professionel. Ingen bekymringer om fakta på skader og skrammer. Det er vigtigt for mig da jeg tidligere er forsøgt snydt. Vi kommer igen..

Weber (02/11/2025)

4.85714

Hurtig, enkelt og ligetil. Har lejet flere gange - aldrig bøvl.

Knudsen (30/10/2025)

4.5

Første gang vi lejer hos Helle Hollis - meget positiv overrasket over, hvor gnidningsfrit det gik :-)

Olsen (30/10/2025)

5

Har gennem rigtig mange år brugt HH. De har gennemsigtighed og præcision. Ingen overraskelser.

Vestergaard (30/10/2025)

4.75

Vi har gennem årene lejet hos forskellige andre firmaer, der alle “prakkede” os extra forsikringer på, beskyldte os for skrammer og buler på lejebilen, var ikke ærkige mht tilbagebetaling af benzin. Det er så tilfredsstillende hos jer, og så er det jo et ekstra plus, at man har fået sin refusion før man forlader jer. Stort cadeau til jer.

Kristensen (29/10/2025)

4.875

God erfaring, ingen forslag til forbedringer

Stjerne (29/10/2025)

5

Vi har lejet hos Helle Hollis mange gange og vi har aldrig oplevet nogle problemer. Hurtig afhentning i lufthavnen, hurtig udlevering af bilen ved ankomst og fuldstændigt det samme ved aflevering og hjemrejse. Anbefaler altid Helle Hollis og det gør jeg med de bedste erfaringer i bagagen

Schwalbe (29/10/2025)

4.85714

Vi har lejet bil hos Helle Hollis igennem 15 år. Super betjening og aldrig problemer med ekstra betaling. Har anbefalet til andre.