Jensen (29/10/2025) 4.75 Altid hurtig og effektiv betjening. Super venlige og professionelle medarbejdere.
Jensen (28/10/2025) 5 Jeg hørte i bussen en af de øvrige spøge en anden - lejer du altid bil hos Helle Hollis Ja det gør jeg for der er aldrig vrøvl og problemer og ekstra regninger Det er også vores oplevelse af Helle Hollis 🚗🚖🏝️ Til andre : I kan trygt leje 🚖🚗 hos dem 🇩🇰🇩🇰🇩🇰
Rasmussen (28/10/2025) 4.75 Tillidsfuld og ordentlighed understøtter min gode oplevelse med Helle Hollis.
Andresen (26/10/2025) 5 Fremragende service. Pæne biler. Det kan ikke være nemmere. Konkurrencedygtige priser. Kan varmt anbefales.
Krog (26/10/2025) 4.875 Alt i alt en super god oplevelse. Alt fungerede perfekt lige fra vi blev hentet i lufthavnen med shuttlebus, til vi havde afleveret bilen igen, og blev kørt retur i lufthavnen efter en uge. Kun de bedste anbefalinger herfra 👍🏻
Duus (25/10/2025) 5 Som altid god service, god bil og rigtig gode forhold. Vi lejer altid igennem Helle Hollis, fordi vi ved, at vi får den bedste service. Vi ses igen.