+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Wynn (04/11/2025)

5

Vi har lejet bil hos jer igennem mange år og vi kommer aldrig til at leje andre steder. Hos jer er der ingen skjulte forsikringer eller gebyer. Vi er trykke og stoler 110 % på jer. Og alt glider bare som det skal, uanset hvad tid på døgnet man skal hente en bil. Vi ses helt sikkert igen, de næste mange år

Pedersen (04/11/2025)

4.75

Det var rigtig nemt og med alle prise på en gang , det gik hurtig og det var god service da vi lånte bilen og hurtig aflevering ved lufthavnen, med god transport

Lyng (04/11/2025)

4.875

Utrolig nemt at booke bil og alting gik som jeg havde bestilt. Rigtig fin service at blive hente direkte i lufthaven og kørt til Helle Hollis udlejnings bureau. Papirarbejdet var udfyldt hjemmefra da jeg bookede bilen så det skulle kun se kørekort og reg. depositum på benzin. samt have mit booking nr. Bilen var rigtig fin og ren og ny. Jeg havde betalt et lille beløb for fuld forsikring da bilen havde lidt ridser i forvejen. Meget flinke mennesker der virkelig har styr på deres udlejningsbiler. Alle bilerne står inde i deres hal, hvor de bliver vist hen til og får din bil. Når man aflev. bilen igen kan man se de henter bilen og kører til til bilvask og rengøring samt gennemgår den. Det er et sted vi gerne lejer bil igen. Kan virkelig anbefales.

Frost (04/11/2025)

4.75

Hurtig afhentning/aflevering af bilen som altid Fast Lane fungerer perfekt til mig

Nielsen (04/11/2025)

4.25

Vi lejer altid vores biler her - det føles godt og sikkert og vi har pt aldrig oplevet noget urimeligt Busserne kommer inden for forventet tid og henter os Så vi fortsætter helt sikkert

Lodahl (03/11/2025)

5

Altid god service. Man ved hjemmefra hvad man skal betale.

Jespersen (02/11/2025)

4.625

Vi lejer altid hos Helle Hollies, pålideligt og altid god service!

Haxholm (02/11/2025)

5

Upåklagelig, alt rulle bare, ingen længere ventetid, og høfligt personale som tog imod os Og de små ting med lige at få lidt vand når man kommer direkte fra flyet til bilen er helt optimalt, der vil man bare gerne videre og så glemmer man nogle gange lidt væske Vil helt sikkert vælge dette firma igen til leje af bil

Østergaard (02/11/2025)

4.875

Som kunde hos Hellehollis i 20 år, vil jeg gerne påpege den gode service samt de gode biler. 🤗👍

Villesen (02/11/2025)

4.75

Super nemt og ligetil, ikke noget med at presse på med forsikringer du ikke har brug for 👍