+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Schwab (14/10/2025)

4.75

Helle Hollis er med til at gøre en god ferie endnu bedre!

Markvardsen (14/10/2025)

5

Alt har været super godt og personalet har ydet en fremragende service.. ( havde glemt en mobiltelefon i bilen, men ved personalets hjælp og flexibilitet, nåede den frem til os i lufthavnen inden afgang ✈️🙏). Kæmpe anbefaling herfra…

Larsen (14/10/2025)

4.625

Altid venlig og imødekommende personale. Altid pæne og rengjorte biler

Steinert (14/10/2025)

4.75

Det hele fungerer perfekt

Ohman (14/10/2025)

5

Det virker bare hver gang og jeg har brugt hellehollis i over 25 år

Jensen (13/10/2025)

4.375

Jeg har tidligere lejet bil hos Helle Hollis, da jeg er blevet anbefalet firmaet. Jeg er blevet godt behandlet og det til en rimelig pris. Jeg har det ellers svært med biludlejningsfirmaer, men her føler jeg mig mere tryg. Jeg vil benytte Helle Hollis næste gang det bliver aktuelt.

Jensen (13/10/2025)

4.375

Har lejet bil hos Helle Hollis mange gange. Anbefaler også det til familie og venner.

Petersen (13/10/2025)

4.75

Venligt personale og meget rimelige priser

Hansen (12/10/2025)

4.75

Bedste sted at leje bil meget nemt og trygt

wassermann (12/10/2025)

5

Perfekter Service! Keine Änderung nötig.