Markvardsen (14/10/2025) 5 Alt har været super godt og personalet har ydet en fremragende service.. ( havde glemt en mobiltelefon i bilen, men ved personalets hjælp og flexibilitet, nåede den frem til os i lufthavnen inden afgang ✈️🙏). Kæmpe anbefaling herfra…
Jensen (13/10/2025) 4.375 Jeg har tidligere lejet bil hos Helle Hollis, da jeg er blevet anbefalet firmaet. Jeg er blevet godt behandlet og det til en rimelig pris. Jeg har det ellers svært med biludlejningsfirmaer, men her føler jeg mig mere tryg. Jeg vil benytte Helle Hollis næste gang det bliver aktuelt.
Jensen (13/10/2025) 4.375 Har lejet bil hos Helle Hollis mange gange. Anbefaler også det til familie og venner.