+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Andersen (19/10/2025)

4.57143

God service der er styr på tingende Depositum blev tilbagebetalt mens jeg blev kørt til lufthavnen i courtesy bus efter afleveringen af bilen ved Malaga Air port

Petersen (19/10/2025)

4.25

Bedste og mest effektive biludlejning jeg har prøvet. Må være verdens mest hurtigheder returnering af en bil nogensinde. Inden jeg næsten havde kufferten ude af bagagerummet var returnerings papirer sendt til min e-mail og der var intet andet jeg skulle udover at vente på den gratis servicebus som kørte til afgangsterminalen.

Barslund (19/10/2025)

4.625

Top Keep going Vi har også helår opbevaring af vores bil hos Jer

Steffensen (18/10/2025)

4.5

Nemt og hurtigt at modtage bilen, også hurtigt aflevering. Dejligt med meget kort ventetid med kørsel imellem udlejer og lufthavnen

Baerholm (18/10/2025)

5

Hurtigt, nemt og bekvemt. Dejligt personale og en rigtig fin bil.

Tagen (18/10/2025)

4.75

Har aldrig oplevet problemer, alle aftaler bliver overholdt og depositum bliver tilbagebetalt med det samme hvis.

Willendrup (17/10/2025)

4.75

Rigtig positiv oplevelse fra start til slut 👍😊

Willendrup (17/10/2025)

4.875

Efter mere end 20 år med rejser til Malaga lejer vi stadig altid bil hos Helle Hollis – de er simpelthen de bedste! Super service, fair priser og altid nem afhentning og aflevering. Vi anbefaler dem til alle, der skal til Malaga.

Jørgensen (16/10/2025)

5

Har lejet hos jer igennem mange år, altid rigtig gode biler,pæne rene inde som ude, alsidig vognpark, noget for enhver smag, og pris. Har kun rosende ord til jer, service er i tip top, ikke en finger og sætte på Jer 🙂. Både afhentning samt aflevering kører på skinner , nemt og hurtigt 🙂. Kommer altid igen, bruger jer ihvertfald 2 gange om året. Så keep up the good work 🙂

Hechmann (15/10/2025)

4.75

Vi har lejet bil flere gange og har altid været yderst tilfredse. Shuttlebussen fungerer perfekt, personalet ved ankomst er smilende og imødekommende og bilerne har altid været i orden. Vi er yderst tilfredse.