+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Kasper (31/07/2025)

5

Dejligt nemt, professionelt, god service, god bil og billig pris

Imer (31/07/2025)

4.625

Har lejet bil hos jer gennem rigtig mange år og har altid været meget tilfreds med det hele

Larsen (31/07/2025)

5

Vi har været trofast kunde hos jer gennem mange mange år I er bare skide gode

Michael (31/07/2025)

5

Vi har lejet bil hos Helle Hollis i mange år, og det har altid fungeret helt perfekt. Servicen er i top, bilerne er altid rene og i rigtig god stand, og personalet er venligt, hjælpsomt og professionelt. Hele processen fra booking til aflevering er nem, hurtig og problemfri, og vi har aldrig oplevet noget, der kunne forbedres – alt fungerer bare super godt. Det giver en stor tryghed at vide, at vi altid kan regne med Helle Hollis. Vi kan varmt anbefale dem til alle og fortsætter helt sikkert med at leje bil her i mange år fremover!

Kragh (31/07/2025)

5

Alt var nemt og jeg følte mig godt behandlet.

Larsen (30/07/2025)

5

Pris og kvalitet er fremragende. Betjeningen er super og der er styr på alle processer, så aflevering af bil, returnering af depositum bare fungerer gnidningsfrit. Dejligt at være i sikre hænder.

Fischer (30/07/2025)

4.75

Som altid god og hurtig service. Vi lejer altid hos Helle Hollis og har aldrig været skuffede.

Poulsen (29/07/2025)

4.625

Var veldig profesjonell både da vi hentet og leverte bilen, kort ventetid og hyggelig folk. Vi kommer igen.

Frandsen (28/07/2025)

4.875

Jeg vil altid leje bil hos jer, hvis I fortsætter det serviceniveau, jeg nu har oplevet gennem 20 år 🌞

Frandsen (28/07/2025)

4.875

Super nemt og altid til at stole på 👍