Andersen (05/08/2025) 5 Har lejet hos jer Hellehollis mange gange og altid er bilerne klar og i fin stand. Kontrakten er altid klar og priserne er gode i forhold til produktet. Har en gang oplevet en voldsom punktering og servicen var super.
Stjerne (04/08/2025) 5 Altid god service og ingen bøvl overhovedet Ingen bekymringer når vi lejer hos jer Vi vender tilbage igen og igen
Faber (04/08/2025) 5 Alt foregik super nemt og smidigt. Jeg vil helt klart benytte jer igen næste gang.
Hindkjær (04/08/2025) 5 Nu har jeg brugt Helle Hollis en del gange, og må sige at det fungere bare, god service mm.
Petersen (04/08/2025) 4.625 Vi har nu 2 gange lejet bil hos HelleHollies og begge gange er det gået som det skal, både ved afhentning og aflevering. Hurtigt og uden nogle problemer! Så de største anbefalinger herfra 👍🏽👍🏽👍🏽