+34 95 224 55 44

Opinión de nuestros clientes

Tu opinión cuenta

Nielsen (25/08/2025)

4.75

Super service. Aldrig problemer ved aflevering. Gode priser. Vil ikke vælge andre end HH 😀

Petersen (25/08/2025)

4.625

Det var første gang at vi lejede bil hos jer men det er absolut ikke sidste gang, det var nemt hele vejen igennem fra start til slut, nemt at leje, nemt at hente, nemt at få kontakt til jer, nemt at aflevere og nemt at komme til lufthavnen med jeres bus. Vi vil uden tvivl bruge jer næste gang vi kommer til sydspanien eller hvor end vi rejser til hvor i er til stede. Tak for en helt igennem rigtig god og professionel oplevelse. På gensyn Med venlig hilsen Linda og Glenn

Bertelsen (25/08/2025)

5

hurtig og effektivt ekspedition. En fornøjelse at leje bil uden problemer og påtrængende sælgere.

Pedersen (25/08/2025)

5

Super service intet at klage over

Jensen (25/08/2025)

5

Helt igennem god oplevelse at leje via Helleholllis. Alt har fungeret og at der tilmed var en dansk tallende medarbejder ved både udlevering og aflevering var dejligt. Varm anbefaling herfra.

Pedersen (25/08/2025)

4.75

Hurtig ekspedition og fair priser. Gode nyere biler

Lausten (25/08/2025)

4.75

Fine biler god service og det virker hver gang

Nedergaard (25/08/2025)

4.625

Fantastisk service, hvor pris og service fungerer super godt👍

Held (25/08/2025)

4.625

Lejekontrakt, samt udlevering var hurtig. Noget ventetid ved courtesybus, der var dog mange rejsende der skulle med. Meget hurtig returnering af bil og depositum

Lunau (25/08/2025)

4.625

Det er nemt at booke bilen på hjemmesiden og man kan uploade alle dokumenter og betale for lejen hjemmefra. Hermed er der ingen ekspeditionstid. Vi har lejet hos Helle Hollis flere gange og bilerne er rigtig fine i stand og klargjorte. Ved aflevering går det hurtigt og man får en fair behandling. Ikke som hos mange andre selskaber hvor de kravler rundt med en pandelampe under bilen bare for at finde et eller andet. Vi bruger Helle Hollis igen.